De zaakvoerder van asbest online was niet meer tevreden over zijn website. Een jaar geleden heeft hij zijn website laten vernieuwen. Vanaf dan kwamen er steeds minder en minder bezoekers naar zijn website. 

Na een eerste controle van de website was het al snel duidelijk dat deze niet goed geoptimaliseerd was voor zoekmachines zoals Google. Ook de gebruikerservaring was niet optimaal. Hierdoor hebben we besloten om de website terug volledig opnieuw op te bouwen.

Hierbij hebben we gelet op het gebruik van zoekwoorden voor de doelgroep van asbest online. We hebben de meeste pagina’s dan ook geoptimaliseerd op deze zoekwoorden. 

Daarnaast komt de nieuwe website op alle soorten schermen goed in beeld en blijft hij altijd gebruiksvriendelijk. Dit zal de zichtbaarheid geleidelijk verbeteren in de zoekmachines en bij potentiële klanten.

We hebben ook een nieuwe bedrijfsvideo gemaakt en de werking van Google Ads verbeterd. Er zijn ook berichtjes geplaatst op sociale media zodat er toch al enkele links naar de website verwijzen. 

Dit alles heeft er nu al voor gezorgd dat er meer respons komt op de website.

De komende maanden gaan we steeds enkele uren besteden aan het maken van nieuwe content. Daarnaast blijven we de Google Ads opvolgen en verbeteren waar nodig. We proberen ook telkens weer nieuwe links te bouwen naar onze content. Daarnaast hebben we nog enkele trucjes om de website steeds beter te maken.

Dit zal er voor blijven zorgen dat de  pagina’s blijven stijgen in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines. Zo komen er elke week meer en meer doelgerichte bezoekers naar de website. Wat zich ook zal vertalen in een stijgend aantal nieuwe klanten.

Ga Hier Naar De Website Van AsbestOnline.be